Està en: INICI > Organitzaci Poltica > Grups Poltics > Notcies Grup Popular

Redondo: "El PP de Castell demanem a Amparo Marco ms treballar i ms resultats i menys autobombo"

Dilluns, 5 de Agost de 2019




El regidor del Grup Municipal Popular a l'Ajuntament de Castelló, Juan Carlos Redondo, reclama a l'alcaldessa que "més treballar i més resultats i menys autobombo. Li demanem a Amparo Marco que dedique el mateix esforç a solucionar els problemes reals dels castellonencs que a muntar les campanyes de autobombo a les quals té acostumats als veïns".

Redondo s'ha refereix així a l'anunci que acaba de llançar l'alcaldia de la capital de la Plana, per a explicar els projectes que té previst impulsar l'equip de govern municipal amb el suport del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER), dins de la línia EDUSI, de la Unió Europea. "És l'enèsima vegada que l'equip de govern embene les mateixes iniciatives, però la realitat és que van lentes i que desconeixem el contingut de moltes d'elles, cas de la necessària reforma del Mercat Central, de la qual hui dia no hi ha res en concret", subratlla.

"Ens sembla estupend que l'equip de govern municipal busque fons en tots els àmbits institucionals, com és la seua obligació, amb la finalitat de desenvolupar els projectes que necessiten els castellonencs, que són molts, perquè en quatre anys no s'ha fet res. Però el que no és de rebut és que Amparo Marco estiga venent com a mèrit exclusiu propi l'obtenció d'ajudes europees, quan és un canal d'inversions que sempre ha estat actiu i s'ha vingut utilitzant per tots els governs, també els anteriors a ella, com per exemple l'execució del TRAM", ha destacat.

"No obstant això, el tripartit ve venent a so de bombo i platerets actuacions sobre les quals no hi ha absolutament res, fins i tot més enllà d'una simple idea. De fet, de la dotzena d'iniciatives previstes, en els últims quatre anys sol han sigut capaços d'executar tres, i una quarta la van posar en marxa abans d'eleccions amb la finalitat de tractar de cobrir un expedient que estava buit", ha subratllat.

"El tripartit confon transparència amb publicitat institucional i autopromoció. Els veïns necessiten resultats, atenció als seus problemes més immediats. L'ocupació, la falta de neteja a la ciutat, la consolidació de Castelló en el mapa del turisme, la construcció de les infraestructures pendents… en tots aquests assumptes, l'alcaldessa ni ha estat, ni està ni se li espera, perquè són assumptes que només formen part de la seua agenda de manera puntual, quan interessa fer-se la foto", ha afegit l'edil del PP.

En aquest sentit, el popular Juan Carlos Redondo afirma que, "l'equip de govern municipal, si de debò vol informar la ciutadania, el que ha de fer és reunir-se amb els veïns, conéixer les seues propostes i necessitats i incorporar-les als projectes, en lloc de gastar milers d'euros en banderoles i estàtics que no van a cap costat". I ha afegit: "Esperem que projectes del calat de la reforma de la Casa de la Cultura o el Mercat Central, es consensuen amb els usuaris dels recintes, així com amb els grups de l'oposició, perquè realment siguen una inversió útil. Per res del món volem que torne a ocórrer el que ja ha passat amb el pont de l'UJI, que només ha rebut crítiques i contestació veïnal, per no complir les expectatives, les característiques ni la funció que els veïns necessitaven en realitat".

"En definitiva, la qual cosa volem són resultats, i des del PP treballarem per vetlar per ells. Perquè ja sabem el que són vendre la pell de l'ós abans de caçar-la, com va ocórrer amb el projecte Green Wet Marjaleria o el Grau Xarxa Oberta, tots dos valorats en quasi 11 milions d'euros a nivell global, i que finalment no es van executar, però que Amparo Marco va vendre en múltiples ocasions, com si fóra una realitat, quan no tenia ni el finançament aprovat", lamenta.

Tornar