L'Ajuntament de Castelló de la Plana engega un nou canal de comunicació amb les seues ciutadanes i ciutadans mitjançant el Servei d'Informació Ciutadana 010Whatsapp, que permet la difusió de missatges de manera gratuïta.

Els serveis que podran rebre els ciutadans després de realitzar la consulta al Servei d'Informació Ciutadana 010Whatsapp són:
  • Enllaços a la web castello.es ben siguen pdfs o qualsevol altra pàgina d'alguna consulta.
  • Textos informatius llargs o curts quan el ciutadà no puga anotar o estiga itinerant.
  • Imatges o cartells d'activitats culturals, esportives o comercials.
  • Enllaços a vídeos de l'Ajuntament de Castelló de la Plana.
L'horari del servei és de 8 a 14 hores pel que els missatges que es reben fora d'aquest horari es contestaran l'endemà de dilluns a divendres en aquest horari.

El servei i l'alta en el mateix són gratuïts. Per a ser donat/a de alta, solament cal seguir els següents passos:
  1. 1. Emplenar el formulari de l'alta indicant nom, els dos cognoms, D.N.I. i número de telèfon, i acceptar les condicions d'ús.
  2. 2. Una vegada registrat, l'alta en el servei serà efectiva a partir de la recepció del missatge de benvinguda en el seu compte de 010WhatsApp.
  3. 3. Agregar el número del Servei d'Informació Ciutadana 010WhatsApp als contactes del seu dispositiu mòbil. (Açò és necessari per a poder rebre correctament els missatges, pot fallar si no se segueix aquest pas).
  4. 4. Llest! A partir d'aquest moment ja podràs realitzar la teua consulta mitjançant WhatsApp a l'Ajuntament.
>> Formulari d'alta en el Servei d'Informació Ciutadana 010WhatsApp.