La Comissi Especial de Suggeriments i Reclamacions s un rgan creat per l'Ajuntament de Castell de la Plana per a la participaci dels vens i la defensa dels seus drets, de conformitat amb el que estableix l'article 132 de la Llei 7/ 1985, de 2 d'abril, RLRBRL.

La seua funcions sn:
  • Defendre els drets dels ciutadans i ciutadanes.
  • Supervisar el funcionament de l'Administraci Municipal.
  • Formular suggeriments de millora a l'Administraci.
El Pla Marc de Modernitzaci i Qualitat dels Serveis Municipals declara com a missi de l'Ajuntament prestar els serveis pblics municipals amb eficcia i eficincia a satisfacci dels seus ciutadans i ciutadanes, i proporcionar-los un elevat nivell de benestar i qualitat de vida.

LA SEUA OPINI ENS INTERESSA
Perqu el servei al ciutad s la nostra missi.
Perqu volem que tots els serveis de l'Ajuntament es presten amb la qualitat que els ciutadans i ciutadanes mereixen.
Per a aconseguir-ho, necessitem conixer la seua opini. Que ens expresse les deficincies que observen o formule suggeriments per a millorar.

El convidem per tal que ho facen i per a aix li oferim un cam adequat: La Comissi Especial de Suggeriments i Reclamacions.

Si desitja formular alguna reclamaci o queixa per a informar de l'Ajuntament un mal funcionament o deficincia dels serveis municipals, per a la seua correcci, en especial sobre tardana, desatencions o altres d'anlogues o b desitja fer-nos algun sggeriment, destinat a millorar la prestaci o la qualitat dels serveis que presta aquest Ajuntament, pot realitzar-ho mitjanant la Seu Electrnica: