Sol·licitud i Autoliquidació per a l'admissió a proves selectives de l'Excm. Ajuntament de Castelló de la Plana
Selecció del personal de l'Ajuntament de Castelló de la Plana, en processos selectius convocats a partir del 23 d'octubre de 2009 (Veure les bases del procés selectiu).
qui ho pot sol·licitar?
Les persones que complisquen els requisits exigits per la convocatòria (amb caràcter general: els majors de 18 anys sense excedir l'edat
de jubilació, nacionalitat espanyola o comunitària, titulació exigida, capacitat per a l'exercici de les funcions, no haver sigut separat ni inhabilitat).
En algunes convocatòries s'exigeix requisits específics.
Dates i terminis
Segons anunci de la convocatòria en el B.O.P (Butlletí Oficial de la Província).
Documentació Necessària
Els que desitgen prendre part en estes proves selectives, hauran de presentar una instància, conforme a model oficial, que haurà de
ser impresa des de l'apartat corresponent de la pàgina web de l'Excm. Ajuntament de Castelló de la Plana (www.castello.es).
Actualment les convocatòries que usen este model d'instància són les següents:
Cada instància tindrà assignat un número de referència identificatiu que serà diferent per a cada una.
En les dependències de l'Excm. Ajuntament de Castelló es posarà a disposició dels interessats que ho requerisquen
els recursos informàtics suficients per a accedir a la dita pàgina web, omplir i imprimir la instància.
Haurà de presentar-se la instància en qualsevol de les Entitats Financeres Col·laboradores (Banco Santander, Cajamar, Bankia, BBVA, Banco Sabadell i Caixabank).
Una vegada realitzat el pagament, haurà de presentar-se la instància com a sol·licitud d'admissió.
Una vegada superat el procediment selectiu, s'haurà d'aportar la documentació acreditativa del compliment dels requisits de la convocatòria.