Està en: INICI > Notícies

Castell supera les 7.000 atencions durant el primer mes d'estat d'alarma

Dilluns, 20 de Abril de 2020

Castell supera les 7.000 atencions durant el primer mes d'estat d'alarma

Amb ms de 5.000 telefonades, el telefnic s el canal ms utilitzat per la ciutadania per a dirigir-se a l'administraci

udio d'Ignasi Garcia


L'Ajuntament de Castell ha rebut i canalitzat 7.324 consultes de la ciutadania en els 30 dies posteriors al decret de l'estat d'alarma. Aix ho confirmen les dades facilitades per la Regidoria d'Atenci Ciutadana, la qual ha posat en marxa durant aquest mes el denominat Pla Especial d'Atenci a la Ciutadania COVID-19.

L'edil responsable de l'rea, Ignasi Garcia, ha destacat que el canal ms utilitzat per la ciutadania s el telefnic i per aix hem duplicat el personal del 010, una soluci que ens ha portat a atendre 5.115 telefonades. Per a Garcia, l'atenci directa i personalitzada s fonamental en un context com l'actual, en el qual el confinament i les mesures sanitries afecten de manera molt diferent a cada persona o a cada llar en funci de les seues circumstncies.

A ms dels contactes telefnics, el Pla Especial d'Atenci a la Ciutadania COVID-19 ha donat resposta a 2.085 consultes i trmits realitzats a travs de la web i la seu electrnica. Les atencions realitzades per correu electrnic ascendeixen a 124.

Cal recordar que, a fi de complir amb les mesures de seguretat, el personal d'Atenci Ciutadana treballa organitzat en torns de dem i de vesprada per a cobrir la totalitat de l'horari d'atenci, ampliat de 8.00 a 22.00 hores de dilluns a divendres arran daquesta crisi sanitria.

El servei tamb respon per correu electrnic (info@castello.es) i per l'aplicaci de missatgeria Whatsapp (609 223 416). Aix mateix, el consistori tamb atn les consultes rebudes mitjanant l'App Castell, disponible de manera gratuta per a sistemes IOS i Android.



Segueix-nos: