Està en: INICI > Notícies

Més d"un miler de comerços de la ciutat rebran guies didàctiques editades per l"Ajuntament de Castelló "per a ajudar-los en la seua labor comercial i la fidelització del client"

Dimarts, 14 de Desembre de 2010

Més d’un miler de comerços de la ciutat rebran guies didàctiques editades per l’Ajuntament de Castelló "per a ajudar-los en la seua labor comercial i la fidelització del client", tal com ha afirmat hui la regidora de Comerç, Marisa Ribes, en la presentació d’aquesta iniciativa municipal i en la que ha destacat sentir-se satisfeta per la presentació d’aquesta nova acció que és el colofó d’unes jornades dirigides als comerciants de la ciutat que, organitzades per l’Ajuntament de Castelló i AD Comunica, han tingut un gran èxit i han sigut de gran utilitat per als comerciants participants en les mateixes. 

Ribes, el qual ha estat acompanyada per Estela Bernat, vicesecretària d’AD Comunica, i per Esther Castellano, d’Efecte Màrqueting, ha comentat que "aquests quaderns dels que hem editat 1.500 exemplars, arrepleguen tota la informació que es va oferir en aquestes jornades dirigides al xicotet comerç durant aquestes jornades i que presenten diverses qüestions com a atenció al client i fidelització de clients, gestió d’esdeveniments per al xicotet comerç i aparadorisme" . 

Així, aquests quaderns seran distribuïts entre els comerços de Castelló i les associacions comercials perquè des de l’Ajuntament, i a través de la regidoria de Comerç, " volem que tots els comerciants de la ciutat coneguen els secrets ´per a´ incentivar les vendes. Una mesura important que dotarà els comerciants d’una nova ferramenta on podran conéixer les estratègies a aplicar en els seus respectius establiments per a millorar les vendes i, principalment, en aquesta època nadalenca, que és quan un major consum es realitza". 

Com a regidora de Comerç, "és per a mi un orgull que els comerciants de la ciutat puguen disposar d’aquestes publicacions perquè des de l’Ajuntament de Castelló estem arbitrant tot tipus de mesures i iniciatives perquè aquest important sector econòmic de la nostra ciutat que també s’està veient afectat per la crisi puga eixir avant. I així ho anem a continuar fent des de l’Ajuntament de Castelló". "Des del consistori volem continuar treballant per i per al comerç a fi d’ajudar als comerciants en la promoció de les seues vendes i en la gestió dels seus clients", ha dit Ribes.

TRES GRANS ÀREES: ATENCIÓ AL CLIENT, APARADORISME I MERCHANDISING 

Per la seua banda, Estela Bernat ha recordat que "aquests quaderns continuen la labor que comencem, de la mà de l’Ajuntament, amb els cursos de formació en matèria de comunicació per a xicotets comerciants, en el passat mes de novembre. Han sigut editats a partir d’una selecció de continguts molt interessants per al comerciant de les jornades que han tingut lloc recentment i que engloben tres àrees importants: Atenció al Client, Aparadorisme i Merchandising". 

Per la seua banda, Esther Castellano ha volgut destacar que "a través dels quaderns donem a conéixer els comerciants xicotets trucs que poden ajudar a millorar les vendes. Saber com distribuir un aparador, col·locar el gènere de manera que els clients recórreguen tota la botiga o saber reconéixer cada tipus de client que entra en la nostra botiga són alguns d’aquests trucs pràctics que posem a l’abast en aquestes guies". 

"Els temps estan canviant i les tècniques de comunicació amb ells, per tant cal adaptar el nostre comerç a aqueixa nova realitat. Quan el comerç tanca, s’apaga tota la ciutat". 

Finalment, Ribes ha assenyalat "la contínua aposta pel comerç de Castelló" i ha confiat en que aquesta nova iniciativa didàctica siga d’interés per al sector comercial "que els permetrà ajudar-los en la seua labor, millorar les seues vendes, fidelizar als seus clients i tractar de donar l’atenció més personalitzada possible."



Segueix-nos: