Està en: INICI > Notícies

Els restaurants i hotels de la ciutat se sumen a la campanya 12 gallons de la sort de clementina de lAjuntament de Castell

Dimarts, 16 de Desembre de 2014

El regidor dAgricultura, Gonzalo Romero, ha destacat este matí " la implicació i el suport tant dels restaurants com dels hotels de la ciutat de Castelló a la campanya 12 gallons de la sort de clementina que impulsa lAjuntament de Castelló, conjuntament amb el Mercat de la Taronja. 

Romero ha fet insistència en " el respatler de lAssociació Provincial dEmpresaris dHostaleries i Turisme (ASHOTUR) i la Cambra de Comerç de Castelló, que col·laboren de manera activa en esta campanya ". 

Ledil hi ha assenyalat també que " en els hotels i restaurants de la nostra ciutat es repartiran més de 3.000 bossa en els seus sopars de Nit de cap dany, donant la possibilitat de triar els seus comensals entre raïm o clementines de la sort per a rebre de la manera més castellonera el 2015".

Així, el responsable dAgricultura en lAjuntament ha subratllat que " en esta segona edició de la campanya shan sumat alguns dels restaurants més representatius de la ciutat de Castelló, així com també els restaurants dalguns hotels de la ciutat ". " Els restaurants i hotels participants en esta iniciativa són: Eleazar, Meson Navarro I i Meson Navarro II, Rústico, Asador Ángel, Restaurant Chiva, Asador 7 de julio, Don Rigodón, Celebrity Lledó, Restaurant Casino Antiguo, Restaurant Brisamar, Casa Lola, restaurant Da Giacomo de lHotel Jaume I, restaurant El Fadri de lHotel Intur i el Restaurant Ribalta ubicat en Eurohotel ". 

El regidor ha volgut donar les gràcies " en nom de lAjuntament i també del Mercat de la Taronja, així com a ASHOTUR, Cambra de Comerç i a tots els restauradors i hostalers participants en esta campanya que tan important és per a la ciutat i per al nostre camp i que a poc a poc sestà assentant com a tradició en la ciutat. També volem animar a totes les famílies de Castelló que posen en les seues taules esta Nit de cap dany eixos 12 gallons destes clementines de Castelló de xicotet calibre, especialment pensades per a poder menjar ràpidament amb les campanades i entrar en 2015 amb clementines de Castelló ". 

7.000 BOSSA PER A REPARTIR 

Ledil ha recordat que " la campanya, que ja està en marxa, prevee repartir en Nit de cap dany més de 7.000 bossa de clementines de la sort a Castelló a través del Mercat de la taronja i els hotels i restaurants col·laboradors ".

Romero ha explicat que també que " amb esta iniciativa, des de lAjuntament volem donar la benvinguda a un 2015 carregat de vitamines potenciant el consum dels nostres productes tant entre els castellonencs, que decidisquen sopar fora de casa en els restaurants i hotels de la ciutat, com en entre els turistes que sallotgen estos dies en els hotels de la nostra ciutat ". 

Yolanda González, directora comercial dASHOTUR ha recordat que " la nostra col·laboració vol posar en valor nostra fruita local i les clementines de Castelló. I així, proposem als empresaris associats que celebren la Nit de cap dany, perquè entren lAny Nou amb dotze gallons de mandarina substituint al tradicional raïm ". 

3.000 COMENSALS

González també ha destacat " el gran èxit que va suposar la primera edició desta campanya lany passat. Així que estiga any hem volgut repetir i participaran un total de 15 restaurants i hotels, la qual cosa suposa més de 3.000 comensals que podran disfrutar del seu menú de Nit de cap dany on sinclouran les nostres clementines ". 

"ASHOTUR, com va fer lany passat, està divulgant esta iniciativa entre els seus associats i també a través de les xarxes socials, invitant totes les persones que se sumixen a esta iniciativa que defén la nostra fruita de temporada més important, la flor de la qual dóna nom a la nostra costa, la Costa de lAzahar", ha explicat González.

González també ha agraït la implicació " a lAjuntament de Castelló i als empresaris dASHOTUR que sempre protegixen este tipus diniciatives que servixen per a dinamitzar la gastronomia i la ciutat ". 

En nom de la Junta Directiva del Mercat de la Taronja ha pres la paraula el seu vicepresident, Cèsar Roures, qui ha insistit en el fet que " el Mercat de la Taronja continuarà amb la campanya de popularització del consum de clementines de Castelló, oferint a tots els que sacosten al Mercat el diumenge 28 de desembre, últim diumenge de lany, una bossa de clementines desta campanya. En total es repartiran unes 3.500 bosses deste tipus ".

Roures també ha apuntat que " les clementines seleccionades per a esta iniciativa són del terme municipal de Castelló, en concret de la Partida Fadrell". 

SUPORT AL SECTOR AGRÍCOLA 

Finalment, Gonzalo Romero hi ha que " des de la regidoria dAgricultura treballem per a potenciar la labor dels nostres agricultors i el desenrotllament dels nostres camps. Amb esta campanya volem recolzar a este sector que tan important és per a la nostra economia i per a la nostra ciutat. Perquè prenent clementines de Castelló fomentem el consum dels nostres productes autòctons com a costum nadalenc ".



Segueix-nos: