La VI Trobada de Professorat de Valenci a Castell abordar leducaci en lnia




La VI Trobada de Professorat de Valenci a Castell abordar leducaci en lnia

Mezquita es reuneix amb lorganitzaci per a definir el format de lesdeveniment, previst per al novembre

El regidor dEducaci i Plurilingisme de l'Ajuntament de Castell, Francesc Mezquita, s'ha reunit amb representants de la Fundaci Bromera per tal d'organitzar la que ser la VI Trobada de Professorat de Valenci. Lesdeveniment est previst per al novembre i, en eixe sentit, consistori i organitzaci han acordat definir el model de ponncies (presencial, en lnia o mixt) segons avance la situaci sanitria.

Leducaci en lnia ser un dels eixos temtics entorn als quals girar la jornada, com a conseqncia de la realitat formativa que ens ha imposat aquest estat dalarma i que ens obliga a reflexionar sobre com podem contribuir a millorar-la, ha apuntat Mezquita. Per al regidor, el foment de la lectoescriptura ha danar per la via digital, ja que hem vist que aquest recurs facilita que els materials arriben a ms alumnat i permet treballar les competncies lingstiques i digitals de manera combinada.

Aquesta sisena edici ser la primera que se celebrar a Castell desprs de passar per Alzira, Xtiva o Altea, en edicions anteriors. s un orgull que Bromera haga triat la nostra ciutat, ja que promoure l's del valenci com a valor cohesionador del territori i de la cultura, aix com el foment de lectura entre les noves generacions, sn dos del objectius principals que tenim a la regidoria, ha destacat ledil, qui ha agrat la collaboraci que presta a aquesta proposta la Regidoria de Cultura, dirigida per Vernica Ruiz.

La Trobada de Professorat de Valenci s una activitat formativa i orientada a adquirir, a travs d'un equip multidisciplinari de ponents professionals de l'escriptura, una formaci i uns coneixements que puguen posar en prctica en les aules. Les ponncies realitzades en les anteriors edicions han tractat sobre el foment i la iniciaci a la lectura i l'escriptura, aix com l'intercanvi de recursos i experincies, a ms de les metodologies utilitzades per cadascun dels docents en les seues aules.




Segueix-nos: