L'Ajuntament de Castellˇ de la Plana, en totes les Oficines d'Atenciˇ Integrades, disposa de funcionaris municipals, expressament habilitats per a realitzar amb la seua pr˛pia firma electr˛nica, la identificaciˇ i autenticaciˇ del ciutadÓ i ciutadana que necessite utilitzar la firma electr˛nica per a la realitzaciˇ de qualsevol dels trÓmits o procediments electr˛nics dels disponibles en el CatÓleg de trÓmits i procediments electr˛nics i no disponga d'aquella.

Per a aix˛, el/la ciutadÓ/ana deurÓ:

  • Identificar-se davant del funcionari municipal, per mitjÓ de la presentaciˇ de DNI, NIE, passaport amb fotografia o permÝs de conducciˇ.
  • Prestar el seu consentiment exprÚs, omplit per escrit imprÚs que se li facilitarÓ pel funcionari municipal, per a la realitzaciˇ de la seua identificaciˇ i autenticaciˇ per al trÓmit o procediment electr˛nic concret que es tracte, deixant constÓncia d'aix˛ per als casos que poguera plantejar-se discrepÓncia o litigi.