Està en: INICI > Notícies

El 010 respon vora 400 sollicituts durant el Pla Especial dAtenci a la Ciutadania COVID19

Dijous, 26 de Mar de 2020

El 80% dels registres han estat telemtics, mentre que el 20% presencial correspon a gestions realitzades pels Serveis Socials

El 80% dels registres han estat telemtics, mentre que el 20% presencial correspon a gestions realitzades pels Serveis Socials

udio d'Ignasi Garcia


El servei datenci telfonica de lAjuntament de Castell, que opera mitjanant el telfon 010, ha donat resposta a 396 sollicituts des de la posada en marxa del Pla Especial dAtenci a la Ciutadania COVID19 i que inclou, entre altres mesures, lampliaci de lhorari de funcionament. Com expliquen des del servei, el 80% de les presentacions sha fet de manera telemtica, mentre que noms el 20% ha estat presencial en tractar-se de tramitacions vinculades a Serveis Socials que no poden fer-se amb un altre procediment.

El ms important s el fet que la ciutadania tinga un telfon on sap que si contacta li respondran i faran el possible per ajudar-la, ha assegurat ledil responsable dAtenci Ciutadana, Ignasi Garcia. El regidor ha destacat la importncia de mantenir el dileg amb els vens i les venes de Castell i de que administracions de proximitat com sn els ajuntaments reforcen els serveis datenci per evitar la difusi dinformacions falses i enfortir aix la confiana en la instituci.

Aix, des del passat 18 de mar, lhorari datenci al pblic s de 8.00 a 20.00 hores. Les peticions ms habituals en aquests primers dies han estat els canvis de dades a efecte de notificacions (49), sollicituts de certificats dempadronament (41), sollicituts dintervencio de la Polica Local (38) i serveis assistencials (18). Cal destacar que hi ha un gran apartat dinstncies genriques i consultes sense determinar que arriba a les 96 tramitacions. Per dies, el nombre ms elevat de consultes es va registrar dimecres 18 de mar, amb 113 contactes i derivacions als diferents departaments municipals.

Cal recordar que el consistori ha reforat la difusi dinformaci mitjanant el canal de Whatsapp i xat de lApp municipals, unes eines que permeten establir un dileg directe amb la ciutadania sense temps de espera i sense atenci presencial. Per donar-se dalta al Whatsapp de la ciutat cal registrar-se al web www.castello.es i afegir als contactes el nmero 609 223 416. Aix mateix, lApp Castell est disponible de manera gratuita per a sistemes IOS i Android.

En aquest sentit, el departament que dirigeix Garcia ha mantingut els torns del personal datenci per tal devitar el mxim els contactes en un mateix espai. A ms, totes i tots el professionals que hi treballen segueixen els protocols sanitaris establerts per la Conselleria i les installacions municipals es desinfecten peridicament.



Segueix-nos: