Està en: INICI > Notícies

Castell frega les 2.400 atencions telefniques durant el Pla Especial per la COVID-19

Dijous, 2 de Abril de 2020

El consistori tramita tamb 922 expedients electrnics des de linici de lestat dalarma

El consistori tramita tamb 922 expedients electrnics des de linici de lestat dalarma

udio d'Ignasi Garcia


El servei del 010 de lAjuntament de Castell ha realitzat 2.378 atencions no presencials emmarcades en el Pla Especial dAtenci a la Ciutadania COVID-19, activat el passat 18 de mar. El 97% daquests contactes han estat telefnics, encara que tamb han ats el 3% de les consultes arribades per correu electrnic.

Es constata que aquest s un servei essencial i que la ciutadania prefereix l'atenci telefnica i personal a qualsevol altra, ha assegurat ledil dAtenci Ciutadana, Ignasi Garcia, qui ha reconegut el gran treball de les i els professionals que presten aquest servei i daquells que es mantenen al capdavant daltre rees municipals per garantir atenci social, tan necessria en aquest temps, a tota la ciutat de Castell.

Daltra banda, cal destacar limpuls donat per aquest Pla Espacial a la seu electrnica, on shan generat 922 nou registres dentrada en noms dues setmanes En aquest sentit, el consistori ha registrat 115 noves altes de ciutadanes i ciutadans que transfereixen les seues dades per a rebre nicament notificacions electrniques i ja treballa en ampliar el trmits que es poden realitzar telemticament per facilitar laccs a ms procediments i evitar aix els atencions presencials, com ha avanat Garcia.

Cal assenyalar que de les vora 2.400 atencions realitzades, el 31,4% (747) corresponen a consultes i trmits relacionats amb els serveis socials, mentre que l11,3 % (268) han estat per a connectar amb diferents departaments municipals. Destaca tamb lincrement de les sollicituds relacionades amb lempadronament, que ha arribat a les 194 i que representen un 8,15% del total.

Actualment, el personal daquest servei treballa organitzat en torns de mat i vesprada per cobrir la totalitat de lhorari datenci, ampliat arran de la declaraci de lestat dalarma. El servei del 010 roman operatiu de 8.00 a 22.00 hores de dilluns a divendres i atn tant telefnicament, com per correu electrnic (info@castello.es), com per laplicaci de missatgeria Whatsapp (609 223 416). La ciutadania tamb pot contactar amb el servei mitjanant lApp Castell, disponible de manera gratuta per a sistemes IOS i Android.



Segueix-nos: