Està en: INICI > Notícies

Castell crear un horari d'atenci preferent per a majors de 60 anys

Dimarts, 19 de Maig de 2020

Castell crear un horari d'atenci  preferent per a majors de 60 anys

La ciutadania haur d'acudir a les dependncies municipals exclusivament amb cita prvia

udio d'Ignasi Garcia


Els procediments d'Atenci Ciutadana es veuran modificats en les prximes setmanes a mesura que es recupere l'atenci presencial a l'Ajuntament de Castell, prevista per a la fase 2 de la desescalada. A fi de protegir a la poblaci de major risc, el consistori estudia la creaci d'un horari d'atenci preferent per a les persones majors de 60 anys.

Tant els ciutadans i ciutadanes d'aquesta franja d'edat com tots aquells que acudisquen a realitzar trmits presencials hauran de fer-ho amb cita prvia. Aquest procediment ser necessari per a accedir a les oficines del registre i a les tinences d'alcaldia, encara que l'equip de govern valora si s possible la seua implantaci en altres departaments que realitzen atenci al pblic, com urbanisme o consum.

En aquests moments, s fonamental garantir la seguretat als collectius de risc, com les persones majors, i tamb l'efectivitat i la rapidesa en els trmits, ha assegurat l'edil Atenci Ciutadana, Ignasi Garcia. En aquest sentit, el regidor tamb ha informat que per a guanyar agilitat, evitar aglomeracions i reduir els riscos, tant per al pblic com per al personal municipal, el consistori mant la sollicitud de cita prvia mitjanant el telfon 010 i la web municipal.

Ms de 20.000 atencions durant l'estat d'alarma

Garcia tamb ha volgut posar en valor el treball realitzat durant el desenvolupament del Pla Especial d'Atenci a la Ciutadania COVID-19, grcies al qual s'han realitzat ms de 20.000 atencions telemtiques Hem demostrat que una administraci prxima ho s encara que l'atenci no siga presencial i el personal del servei donat resposta a la ciutadania en un moment en el qual era ms necessria que mai una informaci clara i fiable, ha assegurat el responsable de l'rea.

Segons el registre municipal, aquest Pla Especial ha suposat l'atenci de 13.646 trucades telefniques. A ms, s'han generat altres 6.040 registres d'entrada per la seu electrnica i la web i el personal ha donat resposta a ms de 400 consultes rebudes via correu electrnic. Durant aquestes setmanes, i a fi de donar resposta a la mltiples sollicituds que arribaven als serveis municipals, l'equip de govern tamb ha activat la sollicitud en lnia de certificats i volants d'empadronament, uns dels documents requerits per a lajornament del pagament de prstecs hipotecaris, entre daltres.



Segueix-nos: