27/05/2025

27 de maig de 2025. El Consell Rector del Patronat Municipal de Turisme ha aprovat en la seua última sessió ordinària del mes de maig l'adjudicació del contracte a l'empresa Mediterrània per a la incorporació de personal d'atenció i informació turística durant la temporada estival. Esta adjudicació forma part de l'estratègia municipal per a reforçar la qualitat del servici al visitant en els mesos de major afluència turística.
El contracte contempla la contractació de sis informadors turístics per part de l'empresa adjudicatària, als quals se sumaran un sèptim informador gestionat a través de la regidoria de Medi Ambient. A més, es comptarà amb un professional més, incorporat mitjançant contractació directa, que permetrà reforçar l'atenció al visitant en diferents moments de la campanya d'estiu. La inversió total destinada a la contractació dels sis primers informadors ascendix a 46.371 euros.
La regidora de Turisme, Arantxa Miralles, ha subratllat que “esta mesura respon a l'objectiu d'oferir una atenció turística de qualitat, pròxima i professional. Volem que els qui ens visiten reben tota la informació que necessiten per a gaudir plenament de l'oferta turística, cultural, gastronòmica i natural de Castelló en la temporada turística més alta de la nostra ciutat”.
Miralles ha explicat que “seran presents en les diferents oficines turístiques de la ciutat amb l'objectiu d'atendre consultes, oferir informació actualitzada i donar a conéixer l'oferta turística del municipi. D'esta manera, busquem garantir una atenció personalitzada als visitants, facilitant l'accés a dades rellevants sobre els servicis, esdeveniments i atractius locals”.
Així mateix, l'edil ha subratllat “la importància de comptar amb informació actualitzada i de qualitat per a fomentar un turisme de qualitat, que valore tant el patrimoni cultural com l'entorn natural”. En este sentit, ha assenyalat que “amb esta estratègia, es pretén enfortir la imatge del municipi com un lloc acollidor i amb una oferta variada que s'adapta a diferents perfils de turistes”.