18/03/2024

18 de març de 2024.- El Col·legi d'Agents Comercials de Castelló ha traslladat el seu agraïment a l'alcaldessa Begoña Carrasco per fer realitat el compromís adoptat amb ells durant la campanya electoral que les càmeres del centre deixaren de multar. Així li ho han traslladat a la primera edil en una reunió mantinguda a l'Ajuntament a la qual ha acudit el seu president, Rafael Gil, junt a Ramón Rodilla, secretari del Col·legi.

“Complim amb la paraula donada. Vam demostrar que som un govern amb un full de ruta clar, basada en els compromisos que vam anar adoptant amb els castellonencs i des que vam arribar al govern estem treballant per a transformar-los en realitats. Posem tot el treball, l'esforç i les ganes perquè així siga, els castellonencs han de percebre'ns com un govern útil”, assenyala Carrasco.

En aquest sentit, afig: “Eliminar el sistema sancionador de les càmeres del centre era un clam, ens vam comprometre amb una majoria social que l'estava demanant a crits pel mal que estava causant al centre, als comerciants, a l'hostaleria, espantant a la gent. També li ho vam prometre al Col·legi d'Agents Comercials en una de les nostres últimes visites durant la campanya electoral i ho hem fet, el 22 de desembre van deixar de sancionar sense que haja suposat tornar-se a omplir el centre de cotxes, no obstant això, sí ha servit per a reactivar l'activitat comercial”.

En la reunió també ha sigut present el regidor de Comerç i Consum, Alberto Vidal, qui al costat de l'alcaldessa s'ha interessat per la situació del sector. Entre tots han intercanviat impressions i des de l'Ajuntament s'han compromés a continuar implementant accions que beneficien al comerç de proximitat, tant del centre, com dels barris.

“Volem anar de la mà dels agents implicats a l'hora d'impulsar l'activitat comercial i el conjunt de l'economia en general, que sens dubte repercuteix en la creació d'ocupació. Des que vam arribar al govern hem concentrat tots els esforços a fer costat al comerç local que és clau per a mantindre la ciutat viva i en eixa línia continuarem treballant”, ha assenyalat l'alcaldessa.

En aquest sentit cal recordar la major campanya que es va posar en marxa el mes de novembre passat des de l'Ajuntament, des de la regidoria de Comerç, en matèria bons comercials. Va ser per valor de 300.000 euros amb l'objectiu d'incentivar les compres en tots els comerços minoristes de la ciutat. Va resultar ser la campanya més exitosa de la història de l'Ajuntament de Castelló amb més de 9.000 bons venuts, més de 200 comerços adherits i una injecció en el comerç local superior al mig milió d'euros.

​​​​​​​