17/01/2024

16 de gener de 2024. El Consell Sectorial de Comerç celebrat hui s'han fixat les dates clau que marcaran el desenvolupament de les activitats de la regidoria destinades a impulsar l'activitat comercial de Castelló en 2024. Alberto Vidal, regidor de Comerç i Consum, ha assegurat que “aquest repartiment del calendari busca potenciar el creixement econòmic local generant oportunitats per al sector comercial repartides al llarg de tot l'any”. En aquest sentit, el regidor ha assenyalat que “els comerciants ens han fet saber que aquest repartiment coordinat del calendari és fonamental perquè no se solapen les campanyes i per això hem decidit posar-lo en comú amb el Consell”, ha assenyalat Vidal. El calendari definitiu es donarà a conéixer pròximament.

D'altra banda, el regidor ha donat resposta a les 13 propostes que els membres del Consell han presentat a partir d'un formulari relacionades amb la campanya de bons comercials, costos de preus dels pàrquings, neteja dels carrers o la millora de l'accés al centre, entre altres temes. L'edil ha assegurat que “totes les propostes van en la línia de construir un entorn que fomente el consum del comerç local i les hem estudiades per a prendre les millors decisions”.

Amb l'objectiu de retre homenatge a la tradició comercial de Castelló, en el Consell també s'han recopilat una sèrie de noms de comerços tradicionals que reunisquen els requisits per a ser premiats en la pròxima Gala de Comerç de Sempre de Castelló en 2024. “Des de la regidoria estudiarem cadascun dels casos que han proposat els membres del Consell per a reconéixer a aquells establiments que han exercit un paper crucial en la història i el teixit econòmic de la ciutat”, ha afirmat Vidal.

Finalment, el regidor ha anunciat que s'han activat les xarxes socials de la regidoria a Instagram (@castelloncomercio) i Facebook (Comercio Castellón) “per a utilitzar-les com a suport de les activitats comercials de la ciutat. Al mateix temps, s'implementarà un servici d'assessorament especialitzat per a millorar la presència dels comerços en plataformes digitals brindant eines que enfortisquen la seua visibilitat i abast en línia”.

​​​​​​​