08/05/2024

La regidora de Turisme, Arantxa Miralles, s'ha reunit a el Menador amb empreses de diferents sectors amb l'objectiu d'escoltar les seues propostes per a confeccionar paquets que ajuden a potenciar l'oferta turística de la ciutat. Aquesta iniciativa, que serà duta a terme per primera vegada pel Patronat de Turisme, pretén construir experiències úniques fomentant un turisme de qualitat en el qual es mostre l'ampli ventall de possibilitats que oferix Castelló.

 

Per a construir aquestos paquets turístics el Patronat de Turisme ha firmat un conveni amb EsMediterráneo, una agència que treballa en la promoció turística i que té contacte amb més de 7.200 teleoperadores a tot el món. “Volem posar a Castelló en el mapa internacional a través de la construcció d'ofertes que posen en valor els molts atractius que té la nostra ciutat de la mà de les nostres empreses”, ha assenyalat l'edil.

 

Durant el matí hi ha hagut tres reunions en les quals la regidora de Turisme ha pogut explicar a les empreses interessades les necessitats que té el Patronat a l'hora de dissenyar aquestos paquets turístics. En aquest sentit, Miralles ha indicat que “volem dissenyar experiències que fusionen la riquesa de la gastronomia castellonenca amb tots els elements d'oci que es puguen gaudir en la capital de la Plana, acompanyats de les millors ofertes hoteleres”.

 

L'edil ha assenyalat que “resulta incomprensible que el Patronat de Turisme no tinguera fins ara una oferta de paquets turístics. Aquest buit demostra la deixadesa que ha caracteritzat la gestió del govern anterior, on la qualitat turística no era una prioritat”. “El llançament d'aquestos paquets és un pas més en la nostra intenció de posar a Castelló en el mapa turístic internacional, i la col·laboració amb les empreses locals és un pas crucial en eixa direcció”, ha indicat.

 

La posada en marxa d'aquestos paquets turístics era una demanda habitual de les empreses del sector a Castelló i moltes d'elles ens han transmés la gran notícia que suposa que el Patronat pose en marxa aquesta iniciativa”, ha afirmat Miralles. També ha dit que “un dels primers passos per a millorar la nostra oferta és involucrar a les empreses en la construcció de l'oferta turística local i secundar-les en aquest esforç”.

​​​​​​​