22/11/2023

En la seua decidida aposta per fer costat al comerç local, l'Ajuntament de Castelló ha fet balanç just una setmana després del llançament de la campanya de bons comercials. El regidor de Comerç i Consum, Alberto Vidal, assegura que el resultat està sent molt positiu. “Ens vam proposar fer una campanya al servei dels comerciants, i a penes una setmana després ens han deixat clar que estan molt satisfets i que esta és la línia que cal seguir per a dinamitzar el comerç local. Més de 200 comerços ja s'han adherit i encara es pot continuar fent fins a e 7 de desembre”, ha assenyalat.

Els resultats de la campanya estan sent inigualables i és que, en menys de 27 hores, es van acabar tots els bons comercials, un fet que en paraules de Vidal “no havia tingut precedents en la història d'aquesta campanya i que demostra que la inversió realitzada per l'Ajuntament ha tingut un gran acolliment per part dels ciutadans”. Cal recordar que l'Ajuntament de Castelló ha invertit en aquesta campanya un total de 300.000 euros, la xifra més alta des que va sorgir aquesta acció.

Una altra dada molt significativa és que l'any passat el nombre final de comerços inscrits va ser de 189, una xifra que ja és superada en l'actualitat.

Respecte a les crítiques del PSOE

El regidor de comerç, Alberto Vidal, va desmentir ahir les greus acusacions abocades per la portaveu socialista a l'Ajuntament, Patrícia Porta, en afirmar que hi havia grans superfícies adherides a la campanya de bons comercials. Cal dir que el comerç al qual es refereix Porta ja va participar en la campanya de bons de l'any passat i que, a més, compta amb tots els requisits necessaris per a participar segons les bases, per això “la portaveu socialista, Patrícia Porta, ha de deixar ja de fer el ridícul mentint i desprestigiant una campanya que el comerç agraeix” .

Alberto Vidal ha reiterat que “l'única cosa que l'oposició està fent és generar controvèrsia, crear renou mediàtic basat en una mentida. El nostre equip de govern romandrà ferm en el seu compromís de recolzar al comerç local, els resultats de l'èxit d'aquesta campanya són indubtables i estan recolzats per la resposta positiva dels comerciants”.

Black Friday i campanya de Nadal

La campanya de bons comercials no es tracta d'una acció aïllada. Este nou govern ha posat en marxa nombroses iniciatives amb vista a fer costat al comerç de proximitat. L'últim exemple ha sigut la presentació que va tindre lloc ahir tant de la campanya del “Black Friday” com l'acció conjunta amb el CD Castelló “Black & White Friday”, programades per a dur-se a terme del 24 al 30 de novembre. A més, s'està ultimant la campanya de Nadal, en la qual també s'espera dur a terme una sèrie d'accions que ajuden a crear un teixit comercial de primer nivell en una de les èpoques de l'any més importants per als comerciants.